E-commerce, Marketing

Eshopista 2022: Skladon generálním partnerem

Tomáš Kohút
Tomáš Kohút
Autor článku
01/07/2022
Eshopista 2022: Skladon generálním partnerem

Skladon se stal generálním partnerem Eshopisty, eventu, který je v e-commerce prostředí znám svým unikátním formátem i obsahem. Akce se standardně koná šestkrát za rok a během svých konferencí, kdy se na obsahu podílí špičky české e-commerce, vždy rozebírá aktuálně rezonující téma z online prostředí. Chcete být součástí? Napište nám o zlevněné vstupné.

Eshopista je exkluzivní diskuzní platforma, kterou organizuje společnost Acomware – konzultační společnost v oblasti online marketingu. Od prvního ročníku, který se konal v roce 2014, si na e-commerce scéně postupně vybudoval své pevné místo a zejména v posledních letech se těší velké oblibě.

Každý ročník je veden v režimu 4+2, jinými slovy se účastníci mohou těšit na 4 konference a 2 sportovní akce. Každý z večerů je jedinečný tím, že se vždy rozebírá odlišné téma z e-commerce trhu. Program konference se skládá z panelové diskuze českých e-commerce leaderů, expertního a inspirativního bloku s přednáškami a praktickými zkušenostmi největších hráčů daného tématu. Závěr dne je zakončen afterpárty a společným rautem – možností k networkingu.

Během akcí si přijdou na své jak zástupci českých e-shopů, tak i poskytovatelé souvisejících služeb. Obecně se traduje, že mnoho obchodů bylo vyjednáno právě na Eshopistovi.

Vyprodaný první díl letošního ročníku se konal v polovině června v pražské La Fabrika. Středobodem se staly marketplaces – stále oblíbenější prodejní kanál a budoucnost online obchodování. Během akce vystoupili a ze svých úhlů téma rozebrali například zástupci ze společností Alza, Zoot, Heureka, Expando nebo Astratex.

Seriál pokračuje v létě, kdy na účastníky čeká oblíbený fotbalový turnaj O pohár Eshopisty a na druhou polovinu září je naplánována další odborná konference. S velkým potěšením vám již můžeme prozradit, že se bude řešit důležité téma e-commerce sféry – logistika a expanze.

Lákají vás akce tohoto typu? Rádi se vzděláváte a posouváte úroveň svého podnikání? Staňte se jejich součástí! Od letošního roku, kdy jsme se stali generálními partnery, vám můžeme nabídnout zajímavé slevy na vstupném. Stačí nám napsat na email marketing@skladon.cz a zlevněné lístky rádi zajistíme.

O budoucích akcích, včetně dalších vybraných tématech, vás budeme průběžně informovat na svých sociálních sítích, proto neváhejte a sledujte náš LinkedIn, Facebook nebo Instagram.