Logistika, E-commerce, Marketing

Logistika .pepper..field: Adaptace logistiky na míru prémiové značky

Tomáš Kohút
Tomáš Kohút
Autor článku
16/02/2023
Logistika .pepper..field: Adaptace logistiky na míru prémiové značky

Chuť, autenticita, luxusní dárky, dobro… v kombinaci s výrazným brandem a smyslem pro detail. I takto je možné ve zkratce představit .pepper..field, udržitelný direct trade projekt zaměřený na prodej světově nejuznávanějšího Kampotského pepře.

Jak náš klient pracuje se svým produktem? Co bylo prioritou při navazování spolupráce s fulfillment partnerem? A proč se nakonec rozhodli pro Skladon? Přečtěte si příběh, ve kterém hraje prim individuální přístup.

STÁHNOUT PŘÍPADOVOU STUDII PEPPERFIELD ZDE

O .pepper..field

Společnost .pepper..field je exkluzivním distributorem certifikovaného Kampotského pepře v ČR a dnes také jedním z největších celosvětových exportérů.

Projekt odstartoval v roce 2018 v Kambodži a funguje na principech 100% fair trade výkupu pepře od 200 menších farmářských rodin, čímž napomáhá lokálnímu ekonomickému růstu, soběstačnosti i technologickému rozvoji.

Propojení vynikající chuti pepře s konáním dobra v Kambodži. To je .pepper..field.